Direktlänk till inlägg 4 juli 2009

Födelsedag, Hämtat hem hästen och massa annat som är på gång :)

Av Emelie - 4 juli 2009 22:37

Tjollahopp!!


Nu var det då flera veckor sedan jag skrev i bloggen och mycket har hunnit hända. Efter mycket gorm och tjafs med dåvarande fodervärden som vår häst stod hos så beslutade vi att åter ta hem henne, och det har gått superbra, hon är så duktig,hon går super fint i båda varven pch är lugn och sansad, Vi tror att hon saknade husse & matte lite grann då hon flyttade, och hon saknade sina gamla hagkompisar förståss :) Så nu är hon åter hemma och hem skall hon få bli.


Sen så har vi haft några födelsedagsbarn Syster Jennifer som fyllde 15 den 17 Juni, Min älskade sambo som fyllde 26 den 22 Juni, min sambos mamma som fyllde år den 20 Juni, min syster Linda som fyllde 23 den 25 juni och Hampus som fyllde 2 år den 3 Juli <3<3 GRATTIS till er alla<3<3<3


Ja så då hade vi födelsedagskalas för Hampus igår, Han fick tummset av mamma och pappa  och mostrar och morbror, Av moster linda fick han en laksakskassa, av oss fick han ett eget kök med massor med tillbehör, en discoväckarklocka inför dagis start, en stor Lastbil med flak fick han av Farmor & farbröderna, han fick även en massa annat skojigt <3 Han lekte med alla sina nya saker hela gårdagen plus hela dagen idag, sötaste underbaraste älskade unge <3


Över till Oliver då, Ja han växer så det knackar, Han är nu 9 veckor och väger 6,5 kg & är 60 cm, sötaste dunderklumpen <3<3 Han är helt underbar somnar vid 00.00 och vaknar ungeför mellan 05-06, *skönt*

Han har även börjat vända sig från magen till rygg, endast 9 veckor gamal <3


Syster Linda från Vindeln är uppe hos oss i några veckor, mycket mycket trevligt, saknat ditt skratt, vår tidigare kontakt.. Tack Tack Tusen Tack för all hjälp storasyster <3<3


Syster Jennifer har varit hos oss i över 1,5 månad och hon har varit till jättemycket hjälp både med städning,bakning,matlagning ocg barnvaktning, Älskar dig min älskade lillasyster, du betyder massor <3<3 Tack tack tusen tack för all hjälp älskade lillasyster <3


Nu över till lite tråkigare delen av mitt inlägg...

Nu är det bara drygt 1 vecka kvar sedan är det begravning för dig min älskade systerson Sebastian. Sebastian som tog sina sista andetag 05.45 den 6 Juni-2009 pga. en sjukdom vid namn krabbessjukdom :( Den hemskaste sjukdomen som jag inte önskar att någon skall få... Det finns ingen bot, det finns ingen hjälp... :( Så den 11 Juli bär det av till begravningen för att ta ett sista farväl, Du kommer föralltid att leva vidare i våra minnen, vi kommer aldrig att glömma dig, älskade Sebastian!


Lägger in några bilder nedan!! Tänkte bildblogga imorgon!!


Tjillevippen på er alla!! 



 
 
Camilla

Camilla

6 juli 2009 15:16

härliga bilder :)

http://payment.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 8 augusti 2009 23:20

Hej & Hopp!!   Ja, vad har då hänt den senaste tiden :D   Jag kan stolt berätta att jag har certifikat för Hjärt&lungräddning *stolt*   Oliver har hunnit bli 3 månader, fick den 29 juli sina 2 sprutor vid 3 månaders vaccinationen, är den vanliga + ...

Av Emelie - 15 juli 2009 14:52

Hej på er allihopa!   Som ni säkert förstår har jag inte riltigt haft orken att sitta här och uppdatera bloggen.. Den 11 Juli var det begravning som stod på listan för min systerson Sebastian, endast 9 månader och 23 dagar gamal ryktes han bort från...

Av Emelie - 9 juni 2009 23:06

När det faller en tår från vår tårkanal, ska du veta att vi inte hade några val.När du försvann, blev det gud som vann. Han tog vår ängel vi hade fått, du gick varje steg vi gått.Tog oss i dina händer, visade oss vart i livet man vänder. När allt bli...

Av Emelie - 8 juni 2009 23:04

I går var vi till bårhuset och tog farväl av vår älskade Sebastian! Det var jättefint och ro givande i minnesrummet!  Det blev väldigt tungt och många tårar..  Han var så vit, så kall och så tyst.. Det var hemskt:(  Hampus och Oliver fick också följ...

Av Emelie - 6 juni 2009 07:44

Idag somnade du in vår älskade Sebastian kl.05.45 tog du dina sista andetag för att vandra vidare till änglamark, för evigt vi kommer att älska dig! Du kommer alltid finnas i våra hjärtan! ÄLSKADE SEBASTIAN MÅ DU VILA I FRID!     Född 080814 do...

Ovido - Quiz & Flashcards