Direktlänk till inlägg 5 april 2009

24 days to go ;)

Av Emelie - 5 april 2009 17:54

Hej hopp på er allihopa!!


Ja, nu är det nedräkning på stora drag här, 24 dagar kvar, innan beräknad förlossning, *vi längtar alla efter lilla mirakel*

Skall bli underbart att bli 2 barnsförälder :)


Ja vad händer annars då?!


Inte mycket, vi tillbringade fredagskväll till lördag eftermiddag hos mor & far, käkade gott och umgicks, Super trevligt, tack mammi och pappi <3<3

I övrigt lär sig Hampus flera nya ord varje dag, underbaraste sonen i världen, Han är en guldklimp <3<3Han säger, mamma,pappa,där,bu,här,kisse,bil, ja en massa ord och det är underbart att se hur han utvecklas <3<3<3

Har nyss kommit in från en promenix med hunden och sambon och sonen, en skön kvälls promenix, verkligen uppfriskande ;) ;) 


Idag har vi käkat pannbiff, brunsås och postatis med sommargrönsaker, och det var riktigt gott *MUMS*


Ikväll blir det myspys bad med sonen och sedan en filmsnutt innan nattning, sedan hade jag tänkt kika på Vanvettaren, eller hur det stavas!! verkar vara en bra kriminallserie :) 


På hundfronten är det lydnadsträning inför kommande spårträning, men snön ligger ju kvar och det är blöt och slaskigt så inte är det något bra spår väder, men vi kör vidare med lydnaden och hon sköter sig toppen <3<3


På hästfronten så står Dayz kvar i Luleå hos sin nuvarande fodervärd, men kommer att flytta senast den 1 maj.. Saknar min häst.. Hoppas kunna komma upp på häst ryggen snart igen, dööööööör av längtan.. Tror Dayz saknar mig också, hon har visst varit lite fjantig och busig på senaste tiden, Hoppas hon sköter sig då hon kommer hem till matte igen och tyvärr är jag ju liiiiiiiiiiiite ur form, men det skall vi nog lösa, älsklings häst <3<3<3


Nu skall jag tillbringa min söndagskväll tillsammans med min underbara sambo och vår underbara son och våra djur förståss!!


Ni får ha det bäst!!


Bilden på Dayz är tagen av nuvarande fodervärd!!


//Kramelikramkram 







 
 
anna-lena

anna-lena

9 april 2009 15:10

hallå:)
tack för titten och ha en trevlig påsk ni med:)

http://www.v-sjorotts.dinstudio.se

 
Linda Jonsson

Linda Jonsson

9 april 2009 18:32

Hejsan!

Och tack för dina fina inlägg, ja det var satan å med apache, fan det som gått så bra, nästan för bra, tji fick man, men med den statistik vi sett hittills? var det oväntat?? nä nä...blir att välja en 110% felfritt led långt långt bakåt till moira kan jag lova! att hon hade a/ua är ju helt otroligt som hoppat som en galning så man trott benen skulle ramlat av na, nä hon är fri hon *asgarv* super kul i alla fall. Många kramar från oss i Härnösand.

http://www.quantockskennel.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 8 augusti 2009 23:20

Hej & Hopp!!   Ja, vad har då hänt den senaste tiden :D   Jag kan stolt berätta att jag har certifikat för Hjärt&lungräddning *stolt*   Oliver har hunnit bli 3 månader, fick den 29 juli sina 2 sprutor vid 3 månaders vaccinationen, är den vanliga + ...

Av Emelie - 15 juli 2009 14:52

Hej på er allihopa!   Som ni säkert förstår har jag inte riltigt haft orken att sitta här och uppdatera bloggen.. Den 11 Juli var det begravning som stod på listan för min systerson Sebastian, endast 9 månader och 23 dagar gamal ryktes han bort från...

Av Emelie - 4 juli 2009 22:37

Tjollahopp!!   Nu var det då flera veckor sedan jag skrev i bloggen och mycket har hunnit hända. Efter mycket gorm och tjafs med dåvarande fodervärden som vår häst stod hos så beslutade vi att åter ta hem henne, och det har gått superbra, hon är så ...

Av Emelie - 9 juni 2009 23:06

När det faller en tår från vår tårkanal, ska du veta att vi inte hade några val.När du försvann, blev det gud som vann. Han tog vår ängel vi hade fått, du gick varje steg vi gått.Tog oss i dina händer, visade oss vart i livet man vänder. När allt bli...

Av Emelie - 8 juni 2009 23:04

I går var vi till bårhuset och tog farväl av vår älskade Sebastian! Det var jättefint och ro givande i minnesrummet!  Det blev väldigt tungt och många tårar..  Han var så vit, så kall och så tyst.. Det var hemskt:(  Hampus och Oliver fick också följ...

Ovido - Quiz & Flashcards