Direktlänk till inlägg 25 april 2009

4 dagar kvar, En massa värkar..... Phu....

Av Emelie - 25 april 2009 11:58

Tjillevipp!!


Ja då har man 4 dagar kvar till BF, har nog haft den hemskaste natten på lääääääääänge, Har varit vacken från och till sedan halv 2 i natt, har haft såna hemska värkar, kändes som att jag höll på att döööööö... :( *ONT ONT ONT*

Men på morgonen började dem ge med sig lite grann... Tog 2 alvedon och lade mig och vilade en stund, tills Hampus vaknade.. Då var det upp, käka frukost, leka en massa busiga lekar.. Nu har min älskade sombo lagt lilleman så han får vila lite middag, han var så trött, älskade lillemanen.. <3<3

Färgade håret på min älsklings sambo igår: SVART blev det, Och snyggt ;) ;) 

Min lilla läckerbit!! <3<3


Har just suttit lite med min läxa till skolan, som skall lämnas in på Måndag, Skriver om en massa patientfall inom stroke,diabetes och kärlkramp mm, väldigt intressant faktiskt :) :) 


Igår var vi och inhandlade lite mjölk,bröd,smör,pålägg och diverse som behövs så här i  månads slutet..Vi var också till granngården och köpte hundfoder, och förvaringsback på hjul så nu ryms nästan alla Hampus leksaker i dem 2 stora förvaringsbackarna han har <3<3


Idag, händer det inte så mycket... 

Vi skall försöka ta oss ut i uppehållsvädret och får hoppas att mina värkar ger med sig helt och hållet, eller att dem blir värre så lillen eller lillan kan komma ut ;) ;) <3<3


Vill tacka mamma och pappa för titten igår när vi var i lekparken, Det uppskattades av er underbart söta dotterson Hampus <3<3 Han tackar <3<3


Har ju lillebrodern här på besök, han skall vara med några kompisar och köra moppe i helgen så då fick han lov att komma och sova.. *alltid kul*


Nej nu skall jag klura ut någon middagsmat som vi skall kunna trycka i oss idag, får se om det blir en kycklingsallad,eller om det blir korvgryta och ris eller något åt det hållet.. 


Skriver kanske ikväll, Ni ser ju... Annars kommer det uppdatering så snart jag kan och har tid... 


Sköt om er allihop!! 


Kramelikram




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 8 augusti 2009 23:20

Hej & Hopp!!   Ja, vad har då hänt den senaste tiden :D   Jag kan stolt berätta att jag har certifikat för Hjärt&lungräddning *stolt*   Oliver har hunnit bli 3 månader, fick den 29 juli sina 2 sprutor vid 3 månaders vaccinationen, är den vanliga + ...

Av Emelie - 15 juli 2009 14:52

Hej på er allihopa!   Som ni säkert förstår har jag inte riltigt haft orken att sitta här och uppdatera bloggen.. Den 11 Juli var det begravning som stod på listan för min systerson Sebastian, endast 9 månader och 23 dagar gamal ryktes han bort från...

Av Emelie - 4 juli 2009 22:37

Tjollahopp!!   Nu var det då flera veckor sedan jag skrev i bloggen och mycket har hunnit hända. Efter mycket gorm och tjafs med dåvarande fodervärden som vår häst stod hos så beslutade vi att åter ta hem henne, och det har gått superbra, hon är så ...

Av Emelie - 9 juni 2009 23:06

När det faller en tår från vår tårkanal, ska du veta att vi inte hade några val.När du försvann, blev det gud som vann. Han tog vår ängel vi hade fått, du gick varje steg vi gått.Tog oss i dina händer, visade oss vart i livet man vänder. När allt bli...

Av Emelie - 8 juni 2009 23:04

I går var vi till bårhuset och tog farväl av vår älskade Sebastian! Det var jättefint och ro givande i minnesrummet!  Det blev väldigt tungt och många tårar..  Han var så vit, så kall och så tyst.. Det var hemskt:(  Hampus och Oliver fick också följ...

Ovido - Quiz & Flashcards